Messerschmitt Bf 109G-14 + Supermarine Spitfire IXc - Mléčná čokoláda 2 X 70 g - výhodný set- Sladké porce s nábojem

Mléčná čokoláda 2 x 70 g - ve spolupráci s vyhlášeným výrobcem té nejkvalitněší čokolády Steiner & Kovařík s motivem pro modeláře. Sladká porce s nábojem - Messerschmitt Bf 109G-14 a Supermarine Spitfire IXc.

Tato čokoláda s nábojem je určena jako luxusní dárek. Dárek, kterým věnujete nejen výbornou čokoládu, ale také potěšíte a povzbudíte ve výkonech nejen nadšence modeláře.

Možná už jste slyšeli, že čokoláda není tak úžasná pouze pro svou lahodnou chuť. A že své blahodárné účinky může rozvinout pouze ve vysokoprocentních verzích. Obsahuje totiž důležité sloučeniny které působí na váš mozek psychický stav i výkon.

Samozřejmě ne každá čokoláda je stejná a ne každá je vyrobená z kvalitních kakaových bobů které jsou jejím základem.

Dostupnost V externím skladu
Možnosti doručení
Kód: CM06
278 Kč / ks 248,21 Kč bez DPH
Messerschmitt Bf 109G-14 + Supermarine Spitfire IXc - Mléčná čokoláda 2 X 70 g - výhodný set- Sladké porce s nábojem
letadla prazska cokolada
Novinka Limitovaná edice

Messerschmitt Bf 109G-14 byl německý stíhací letoun používaný během druhé světové války. V češtině se obvykle používá zkrácený název "Me 109G-14".

Tento letoun byl vylepšenou verzí předchozích modelů Messerschmitt Bf 109 a byl vybaven výkonnějším motorem DB 605D, který umožňoval letounu dosáhnout maximální rychlosti 705 km/h. Mezi další významné změny patřilo zvětšení křídla a zvětšení množství paliva, což umožnilo letounu operovat na delší vzdálenosti.

Me 109G-14 byl vyráběn od poloviny roku 1944 a byl nasazen na mnoha frontách, včetně západní fronty, východní fronty a Středomoří. Letoun se stal jedním z nejvýznamnějších stíhacích letounů Luftwaffe a byl velmi populární mezi piloty díky své rychlosti, obratnosti a výkonu.

Několik zajímavostí o tomto letounu jsou:

  1. Bf 109G-14 byl vybaven novým motorem DB 605 AM, který mu umožňoval dosáhnout rychlosti až 720 km/h.

  2. Letoun byl také vybaven novým vysokotlakým palivovým čerpadlem, které umožňovalo používat letecký benzín s vyšším oktanovým číslem, což zlepšovalo výkon letounu v extrémních výškách.

  3. Bf 109G-14 byl vyzbrojen dvěma kulomety MG 131 ráže 13 mm a jedním kanónem MK 108 ráže 30 mm.

  4. Letoun měl lepší ochranu pilota díky zesílenému pancéřování v oblasti kabiny.

  5. Několik Bf 109G-14 bylo vybaveno novým radiolokátorem FuG 350 Naxos, který umožňoval zjišťovat radiolokační signály spojeneckých letounů a pomáhal tak v navigaci a překvapování nepřátelských letadel.

  6. Bf 109G-14 byl vyráběn od poloviny roku 1944 a byl používán až do konce druhé světové války.

  7. Tento letoun se stal velmi úspěšným a oblíbeným u německých stíhacích pilotů díky své vysoké rychlosti, obratnosti a bojové síle.

  8. Po druhé světové válce bylo několik Bf 109G-14 zakoupeno několika zeměmi pro výcvik a výzkumné účely, včetně Francie, Španělska a Švýcarska.

  9. Existuje několik zachovaných Bf 109G-14 v muzeích a soukromých sbírkách po celém světě, včetně Německa, Spojených států, Velké Británie a Austrálie.

  10. Bf 109G-14 se objevil také v několika filmech, včetně válečného filmu "The Battle of Britain" z roku 1969.                                                                                                                                                                                                              Supermarine Spitfire IXc byl britský stíhací letoun používaný během druhé světové války a několika dalších konfliktech.

    Zde je několik zajímavostí o tomto letounu:

    1. Spitfire IXc byl vybaven motorem Rolls-Royce Merlin 66 s výkonem 1 620 koňských sil a dosahoval maximální rychlosti 652 km/h.

    2. Letoun měl dolet 1 125 km a mohl vystoupat až do výšky 11 300 metrů.

    3. Spitfire IXc byl vyzbrojen dvěma kanóny ráže 20 mm a čtyřmi kulomety ráže 7,7 mm.

    4. Tento letoun měl vysoce kvalitní aerodynamický design a exceloval v obratnosti a manévrovatelnosti.

    5. Spitfire IXc hrál klíčovou roli v bitvě o Británii a v mnoha dalších bojových operacích během druhé světové války.

    6. Po druhé světové válce byl Spitfire IXc stále používán mnoha zeměmi, včetně Československa.

    7. V roce 1947 bylo v československou armádou používáno několik letounů Spitfire IXc. V roce 1948 odétaly posldní stroje z kunovického letiště do Izraele.

    8. Spitfire IXc zůstává oblíbeným a ikonickým letounem, který je stále používán pro letecké show a vystoupení po celém světě.

    9. V současné době existuje několik zachovaných Spitfire v muzeích a soukromých sbírkách, včetně několika kusů v České republice.

    10. Spitfire IXc se stal jedním z nejvýznamnějších stíhacích letounů druhé světové války a symbolizuje statečnost a odhodlání britských a spojeneckých letců.

 

CZ Složení: Mléčná čokoláda: obsah kakaové sušiny min. 35 % (cukr, kakaové máslo, sušené plnotučné mléko, kakaové boby, emulgátory: slunečnicový lecitin, aroma: přírodní vanilka). Může obsahovat stopy suchých skořápkových plodů. Uchovejte v chladu a suchu.

Energetické hodnoty pro 100 g: Energetická hodnota - 2428 kJ / 583 kcal; Tuky - 39 g, z toho nasycené mastné kyseliny - 23 g; Sacharidy - 51 g, z toho cukry - 51 g; Bílkoviny – 6,1 g; Sůl - 0,18 g.